• ARIAN az Ön megbízható partnere

Hasonlítsa össze a hirdetéseket

Üdvözöljük a ügyfélszolgálat oldalon

Még nem találja választ a GYIK-ban? Profi Csapatunk szívesen segít önnek.

Tiszteletben tartjuk nézeteit, megoszthatjuk véleményét velünk.

Hogyan tudsz segíteni?

Ha tiszteljük cégünkkel kapcsolatos észrevételeit, törekszünk arra, hogy értékes ötleteinket felismertessük és új fejleményeket indítsunk. Célunk, hogy folyamatosan javítsuk szolgáltatásaink minőségét, és természetesen javítsuk a hibákat.

Kérem, tudassa velünk

  • vélemények a szolgáltatásainkról,
  • javaslatok arról, hogyan lehetne javítani ügyfeleink minőségét,
  • kezdeményezéseket a kért szolgáltatásokról, amelyek hiányoznak az ajánlatunkból,
  • Lehetséges negatív tapasztalatok.

Hol tudod megjegyezni?

Számos módon teheti meg észrevételeit nekünk.

Válassza ki a megfelelőt az Ön számára!

  • Telefonon és szövegen keresztül

- 0036 20 45 11111 mobil szám (Szabad: Viber / WhatsApp / Telegram)

- A központunk 0036 62 444 22 telefonszámán. (Munkaidő él, nincs munkaidő: 24 órás üzenetrögzítő)

  • Levélben
  • Arian Group Kft. Kelemen László utca 2, Magyarország 6720
  • A weboldalon
  • A kapcsolatfelvételi űrlap kitöltve
  • Élő chat
  • Emailben
  • E-mail címre: Info@arian.hu
  • A fióktelep központja a nyitvatartási idő alatt
  • Személy szerint, szóban és írásban
  • Meghatalmazott ügynök által
  • Faxon
  • A 0036 62 444 22 faxszámon: 24/7

Ügyfélszolgálati jegy

Ha Ön már ügyfelei, akkor ezt a szolgáltatást használhatja

PriorityLevel: (szükséges)


* Elfogadom az adatvédelmi nyilatkozatot *